La historia sigue a una niña, cuyo nombre nunca se revela, quien guarda celosamente un huevo de contenido desconocido, en un mundo surrealista post-apocalíptico. Ella ocupa su tiempo recolectando botellas por la ciudad y llenándolas con agua. Un hombre montado en una caravana de máquinas que porta una especie de arma en forma de cruz encuentra a la niña y comienza a seguirla…”
Bere izena inoiz agertzen ez den neskato baten atzetik dator istorioa, eduki ezezaguneko arrautza bat jeloskor gordetzen duena, mundu surrealista post-apokaliptiko batean. Bere denbora hirian zehar botilak biltzen eta urez betetzen ematen du. Gurutze formako arma moduko bat daraman makina-karabana baten gainean dagoen gizon batek neskatoa aurkitu eta haren atzetik hasten da… «
Comentarios / Iruzkinak
Hace muy poco, cuando se presentó el reestreno en 4K de “Angel´s Egg”, Mamoru Oshii no dudaba en afirmar que hoy sería imposible acometer una obra como esta. Hermética, poética y fascinante, estamos ante el verdadero “Génesis” de Oshii, el principio de un autor cuyas películas llevan cuatro décadas moldeando el imaginario de medio mundo. Concebida con los story-boards, personajes e historia de Yoshitaka Amano, “Angel´s Egg” deslumbró en el pasado festival de Sitges, recibida como la piedra angular del anime vinculado a la cibercultura.
Duela oso gutxi, 4Kn «Angel ‘s Egg» filmaren berrestreinaldia aurkeztu zenean, Mamoru Oshiik ez zuen zalantzarik izan, gaur egun horrelako obra bati ekitea ezinezkoa izango zela baieztatzeko. Hermetikoa, poetikoa eta liluragarria, Oshiiren benetako «Genesis» ren aurrean gaude, bere pelikulek lau hamarkada daramatzaten mundu erdiko iruditeria moldatzen. Story-boards-ekin, Yoshitaka Amanoren pertsonaiekin eta historiarekin sortua, «Angel ‘s Egg» ek Sitgeseko aurreko jaialdian liluratu zuen, ziberkulturari lotutako animearen giltzarri gisa jasoa.